sobota 18. června 2011

Vyjádření ČRS k legislativě pro lov z lodí

Otázka, která určitě trápí nejenom mě je jestli se kajaky zase náhodou nedostanou na seznam zakázaných plavidel, jak tomu bývalo dříve. Šíří se různé zvěsti a tak sem se rozhodl to rozseknout.
O vyjádření jsem poprosil radu ČRS a dostalo se mi odpovědi, po které mi spadnul kámen ze srdce. Zde shrnu hlavní body, pokud cituji tak cituji Ing. Pavla Vránu, Ph.D.

1. Kajak je povoleným plavidlem pro lov ryb. cituji: rybářský řád vůbec neřeší podobu plavidla, z kterého budete lovit ryby, zvláště je-li primárně určeno k rybolovu.

2. Legislativní změny o plavidlech k lovu ryb se nechystají. cituji: Jinak co se týká další specifikace vlastních plavidel (tvar, délka), zdá se, že ČRS vůbec nemá zájem toto jakkoliv upravovat nyní, či do budoucna. Ani já osobně nevidím důvod, proč by se zde měly provádět nějaké další restrikce.

Takže doufám dobrá zpráva pro všechny.



Přeji mnoho krásných zážitků u vody, ať už s kajakem nebo bez.


Jan Liska
 

Žádné komentáře:

Okomentovat