pondělí 5. září 2011

Slapy z kajaku- České móře

Asi nejhezčí zážitky z kajaku mám za letošek ze Slap. Slapy je místo, kde jsem poprvé chytal z kajaku, před dvěma lety, krátce po legalizaci rybaření z kajaku. Tehdy jsem chytal z kajaku určeného ke sjezdu řek, bolely mě záda a vůbec to nebylo nic moc...
Letos to bylo jiné kafe. Coosa je plovoucí gauč a uveze i všechny krámy co člověk potřebuje na několikadenní výpravu. Na Slapy mě vzali kamarádi Borek a Honza, musím smeknout před jejich znalostí terénu a ryb; pádlovat se taky naučili, co nešlo technikou dohnala zuřivost a touha být na dalším slibnym fleku první. Skvěle jsme si zachytali a prožili pár skvělých letních dní.



Zabalit spacák, stan jídlo a pití nebyl problém, jeden poznatek: pozor at se vám 10 lahví vody nesrovná na jednu stranu kajaku- jede to potom nakřivo :)


První raní candát



Koupačka! Naprostá nutnost


 Štíhle, moje první ryba chycená ve stoje




Borek tahá pořád štiky a já jen čumim

No a Honza z Mokenu proškoluje místní candátí populaci

Doufám, že se s vámi uvidím během Orvis Cupu, budou tam k dispozici kajaky k otestování.
Hezké zážitky a pohodu u vody přeje
Honza Liska

Žádné komentáře:

Okomentovat